مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-16بين الملل

بحران در روابط تل آویو-ابوظبی/ وزیر صهیونیست خواستار لغو توافق نفتی با امارات شد


در خواست وزیر صهیونیست برای لغو توافق نفتی با امارات، توافق های عادی سازی روابط موسوم به «ابراهیم» را به خطر انداخته است.

- در خواست وزیر صهیونیست برای لغو توافق نفتی با امارات، توافق های عادی سازی روابط موسوم به ابراهیم را به خطر انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به دیلی صباح، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه رسانه های محلی، تامار زندبرگ وزیر حفاظت از محیط زیست رژیم اسراییل با استناد به نگرانی های زیست محیطی و امنیتی درخواست کرده است توافق با امارات متحده عربی برای انتقال نفت خام امارات از طریق اراضی اشغالی به اروپا متوقف شود.

در پی این تصمیم وزیر محیط زیست، نشانه های بحران دیپلماتیک در روابط تل آویو و ابوظبی نمایان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه اسراییل هیوم، وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی خواستار لغو توافقی شده که اخیرا میان تل آویو و ابوظبی امضا شد؛ توافقی که این امکان را به امارات داد، از راه فلسطین اشغالی به جهان نفت صادر کند.

تاکنون هیچ مقام صهیونیست و اماراتی گزارش این روزنامه را که نزدیک به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق است تأیید نکرده اند.

در آن زمان معامله بین رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی نگرانی هایی را در مصر ایجاد کرد زیرا این امر بر انتقال نفت از طریق کانال سوئز و درآمد آن ممکن است تأثیر بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در روابط تل آویو-ابوظبی/ وزیر صهیونیست خواستار لغو توافق نفتی با امارات شد

بحران در روابط تل آویو-ابوظبی/ وزیر صهیونیست خواستار لغو توافق نفتی با امارات شد