مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-16فناوري

امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در روستاها ی البرز


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در تمام مناطق روستایی البرز فراهم شده است.

- ، محمدجواد آذری جهرمی بعد از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز خدمات ارتباطی بین المللی شهید محسن فخری زاده در محل فرودگاه پیام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم ترین ویژگی این مرکز این است که شرایطی را فراهم کردیم تا زیرساخت خرید و فروش اینترنت بین الملل که در اختیار دولت بود از انحصار خارج شود و بخش خصوصی و اپراتورها بتوانند، اینترنت خود را مستقیماً از شرکت های بین المللی ضمن رعایت اصول شبکه مخابراتی تأمین کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در بسیاری از کشورهای خارجی که ایرانیان در آن زندگی می کنند، برای مطلع شدن از اخبار و اطلاعات از پلت فرم های ایرانی استفاده می شود، بر این اساس پلت فرم های ایرانی باید خدمات باکیفیت فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن ها وقتی اینترنت را از داخل کشور تأمین می کنند، اینترنتی که طبیعتاً از سیستم های فیلترینگ و امثال آن گذر کرده و کیفیت آن نامناسب شده، به تبع کیفیت نامناسبی را تحویل مشتریان در خارج از کشور می دهند.

آ آذری جهرمی با بیان اینکه اما در اینجا این محدودیت ها برای آنها وجود ندارد، گفت: آن ها می توانند با بهترین کیفیت خدمات خود را به ایرانیان خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در روستاها ی البرز

امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در روستاها ی البرز