مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-16حوادث

ممنوعیت یک طرفه در محورهای شمال نداریم


سرپرست پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه ممنوعیت یک طرفه کماکان در محورهای شمال نداریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم طبق عادات در زمان شب ها به سمت تهران حرکت می کنند که گره ترافیکی اتفاق می افتد.

- سرهنگ هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی عادی و روان در محورهای شمال هستیم.

وی با بیان اینکه محدودیت کرونا در ورودی های استان مازندران درحال اجرا است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 33هزار و 271 دستگاه جریمه و 11هزار و 536 دستگاه برگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: باتوجه به انتخابات روز جمعه حضور ماموران در محورهای استان در دستور کار قرار دارد و خودروهای با پلاک های غیربومی برگشت داده می شوند.

این مسوول با اشاره به کنترل و اعمال قانون خودروها در محورهای شمال، تصریح کرد: توصیه ما به مردم پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

عبادی با تاکید بر اینکه ممنوعیت یک طرفه کماکان در محورهای شمال نداریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم طبق عادات در زمان شب به سمت تهران حرکت می کنند که گره ترافیکی اتفاق می افتد.

وی در پایان گفت: باتوجه به شرایط استان به صورت مستمر در ورودی های استان بحث کنترل و اعمال قانون خودروها در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت یک طرفه در محورهای شمال نداریم

ممنوعیت یک طرفه در محورهای شمال نداریم