مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-16ورزشي

بازگشت اریکسن به فوتبال منتفی است؟/ پزشک سابق کریستین توضیح می دهد +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دکتر شانجای شارما متخصص قلب و عرق و پزشک سابق کریستین اریکسن در لندن، می گوید با توجه به رخ دادن ایست قلبی برای این بازیکن دانمارکی، - بازگشت اریکسن به فوتبال منتفی است؟/ پزشک سابق کریستین توضیح می دهد +عکس پزشک سابق ستاره تیم ملی دانمارک اعتراف کرد با اتفاق ناگواری که برای کریستین اریکسن رخ داد، خیلی سخت می توان تصور کرد که او بتواند به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دکتر شانجای شارما متخصص قلب و عرق و پزشک سابق کریستین اریکسن در لندن، می گوید با توجه به رخ دادن ایست قلبی برای این بازیکن دانمارکی، بعید است که شانس زیادی برای از سر گرفتن دوران بازی اش در فوتبال داشته باشد.

اریکسن در دقیقه 43 بازی شنبه شب تیمش برابر فنلاند در روز دوم بازی های یورو 2020 دچار ایست قلبی شد، اما اقدامات به موقع هم تیمی اش سیمون کائر و پزشکانی که 14 دقیقه عملیات احیا را انجام دادند، سبب شد که هافبک اینتر جان سالم به در ببرد.

با این وجود پزشک سابق این بازیکن 29 ساله معتقد است که شاید برای اریکسن بهتر باشد که دیگر قید فوتبال بازی کردن را بزند.

شانجای شارما اظهار داشت: من فکر می کنم که تمام دنیا خوشحال و شکرگزار هستند که یک ورزشکار نخبه و جوان که هنوز چند دهه دیگر از عمرش باقی مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت اریکسن به فوتبال منتفی است؟/ پزشک سابق کریستین توضیح می دهد +عکس

بازگشت اریکسن به فوتبال منتفی است؟/ پزشک سابق کریستین توضیح می دهد +عکس