مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-16سياسي

هشدار بنیاد شهید در مورد سوءاستفاده از اطلاعات ایثارگران


مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی جریانات درصدند تا با دستیابی به اطلاعات و مشخصات جامعه ایثارگری، از این اطلاعات در راستای اهداف و اغراض خاص خود بهره گیری کنند.

- علی زینبی در گفت وگو با خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس با اشاره برخی شایعات در فضای مجازی در مورد غرامت جنگ تحمیلی گفت: اخیراً در برخی شبکه های اجتماعی با مستمسک قرار دادن اجرای بند 7 معظم شهدا و ایثارگران، در پی تأمین منافع شخصی و یا گروهی خود برآیند و احتمال بهره برداری معاندین از این نوع رفتارها منتفی نیست و در این زمینه باید تأکید کنیم تلاش برای دریافت اطلاعات هویتی ایثارگران فاقد وجاهت قانونی است.

مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده برای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تأمین مطالبات جامعه ایثارگری تصریح کرد: در دوره مدیریتی جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران به گواهی قاطبه جامعه ایثارگری و فعالین این عرصه بسیاری از وعده های محقق نشده و بر جای مانده از گذشته با تلاش مدیر ارشد و مجموعه خادمین شهدا عملیاتی و اجرایی شده است.

زینبی ادامه داد: بدیهی است برخی موانع و تنگناهای بودجه ای مانع از تأمین همه مطالبات به حق این جامعه خدوم شده است اما همت مسئولان معطوف به این امر است که در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بنیاد شهید در مورد سوءاستفاده از اطلاعات ایثارگران

هشدار بنیاد شهید در مورد سوءاستفاده از اطلاعات ایثارگران