مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-16پزشكي

اروپا در تسخیر ویروس جهش یافته دلتا


مدیر بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که نوع جهش یافته ویروس کرونا به نام «دلتا» که در هند شناسایی شده بود و قدرت سرایت بسیار زیادی دارد در حال تبدیل شدن به یک همه گیری جدید در اروپاست چراکه بسیاری از کشورها محدودیت ها از جمله فاصله گذاری اجتماعی .

- مدیر بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که نوع جهش یافته ویروس کرونا به نام دلتا که در هند شناسایی شده بود و قدرت سرایت بسیار زیادی دارد در حال تبدیل شدن به یک همه گیری جدید در اروپاست چراکه بسیاری از کشورها محدودیت ها از جمله فاصله گذاری اجتماعی و سفر به خارج از مرزها را کاهش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هانس کلوژ مدیر بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت خاطر نشان کرده است: برخی واکسن های کرونا افراد بالای 60 سال و گروه های پرخطر را مقابل ویروس جهش یافته دلتا، محافظت نمی کنند.

همچنین دکتر هانس کلوگه، مدیر منطقه ای این سازمان نیز ضمن هشدار نسبت به احتمال تکرار اشتباهات گذشته گفت: در تابستان گذشته موارد ابتلا بین نسل های جوان به تدریج افزایش یافت و سپس به گروه های سنی بالاتر نیز سرایت کرد و منجر به تجدید حیات این ویروس ویرانگر در منطقه و مرگ ومیر تعداد زیادی از افراد در پاییز و زمستان 2020 شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا در تسخیر ویروس جهش یافته دلتا

اروپا در تسخیر ویروس جهش یافته دلتا