مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-16سياسي

حل مشکلات اقتصادی با دولت تازه‎نفس و انقلابی شدنی است


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید ضمن شرکت در انتخابات، در عرصه دعوت دیگران به مشارکت در این راه حضوری جدی داشته باشیم تا با آمدن یک دولت تازه نفس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با رییس و کارگزاران سازمان حج و زیارت همدان با اشاره به تفسیر آیه 126 سوره بقره، اظهار کرد: معنی عام این آیه، مسئله عدم اجازه به تعدی در حرم امن الهی است اما معنای دیگر آن که امام صادق(ع) به آن اشاره فرموده اند، پیوند زدن این مسئله با موضوع ولایت است.

وی تمام حج را وابسته به مسئله ولایت دانست و گفت: امیدواریم روح واقعی حج که مسئله تحقق ولایت است با ظهور حضرت حجت(عج) هر چه سریع تر اتفاق بیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: یکی از بهترین مناسکی که می تواند روحیه معنوی در جامعه و تحولی درونی ایجاد کند، سفر حج است، البته هر چه انسان ظرفیتش بیشتر باشد، بیشتر دچار تحول خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از تعطیلی سفر حج در دو سال اخیر، عنوان کرد: در گذشته نسبت به برخی از نعمت های الهی کم تر توجه داشتیم، اما امروز با آمدن بیماری کرونا، با تعطیلی و از دست دادن هیئت ها، عزاداری ها، حضور در اماکن مقدس و در راس آن سفر حج که یک فرصت معنوی بزرگ برای مردم بود، قدر این نعمات را بیشتر می دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات اقتصادی با دولت تازه‎نفس و انقلابی شدنی است

حل مشکلات اقتصادی با دولت تازه‎نفس و انقلابی شدنی است