مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-16بين الملل

فرجام راهپیمایی پرچم در مناطق اشغالی فلسطین


شهر اشغالی قدس شب گذشته شاهد راهپیمایی به اصلاح پرچم شماری از شهرک نشینان بود که به عقیده تحلیلگران مسائل فلسطین، حضور کمرنگ شهرک نشینان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از ایرنا ، شهرک نشینان رژیم صهیونیستی از مدتی قبل خود را برای برگزاری راهپیمایی موسوم به پرچم آماده کرده و برای حضور گسترده در آن فراخوان داده بودند اما آنچه جهانیان دیروز شاهد آن بودند، حضور کمرنگ شهرک نشیان در این راهپیمایی بود.

این راهپیمایی با حضور کمرنگ شهرک نشینان با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی برای حفاظت از آنها و بستن نواحی بخش قدیمی شهر اشغالی قدس و تبدیل آن به پادگانی نظامی با حضور بیش از 2 هزار نیرو - در سایه مقاومت اهالی قدس و سایر شهرهای کرانه باختری رود اردن و مقابله آنها با نظامیان صهیونیست- برگزار شد.

جریان ها و گروههای مختلف فلسطینی از پیش از برگزاری این راهپیمایی در فراخوان های مختلف خواهان مقابله گسترده شهروندان فلسطینی در شهر اشغالی قدس و کرانه باختری با آن و حمایت و همبستگی همزمان اهالی نوار غزه و شهروندان فلسطینی ساکن خارج از فلسطین شدند.

از صبح دیروز جوانان فلسطینی در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی دور جدیدی از مبارزه خود با صهیونیست ها را با ارسال بالن های آتش زا به سمت شهرک های صهیونیست نشین اطراف این منطقه آغاز کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرجام راهپیمایی پرچم در مناطق اشغالی فلسطین

فرجام راهپیمایی پرچم در مناطق اشغالی فلسطین