مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-16بين الملل

راز سفر فرستاده ویژه آمریکا به ریاض/ پای امتیازدهی ولیعهد سعودی در میان است


یک منبع سعودی عالی رتبه به راز سفر  تیموثی لندرکنینگ فرستاده آمریکا در امور یمن به عربستان پرداخت و پرده از ناگفته های بسیاری در این زمینه برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سعودی لیکس، یک منبع سعودی عالی رتبه به راز سفر تیموثی لندرکنینگ فرستاده آمریکا در امور یمن به عربستان پرداخت و پرده از ناگفته های بسیاری در این زمینه برداشت.

این منبع سعودی فاش کرد که امتیازدهی های جدید محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و آمادگی برای آتش بس با انصارالله یمن علت سفر فرستاده ویژه آمریکا به ریاض است.

منبع مذکور تاکید کرد: بن سلمان امتیازات جدیدی از طریق میانجیگران بین المللی داده است که آخرین آن هیات عمانی بود که هفته گذشته به یمن رفت و با رهبران و مسئولان عالی رتبه انصارالله یمن دیدار و گفتگو کرد.

هیات عمانی حامل امتیازدهی های رسمی سعودی به منظور راضی کردن انصارالله یمن به شرط اینکه آنها حملات خود را به عربستان متوقف کنند و پای میز مذاکرات بیایند، بوده است.

بر اساس این گزارش؛ بن سلمان با دادن دهها میلیارد به انصارالله یمن برای بازسازی مناطق تحت کنترل آنها و به رسمیت شناختن مناطق تحت کنترلشان، موافقت کرده است اما انصارالله یمن با وجود استقبال از امتیازدهی های جدید، شرط بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده را مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز سفر فرستاده ویژه آمریکا به ریاض/ پای امتیازدهی ولیعهد سعودی در میان است

راز سفر فرستاده ویژه آمریکا به ریاض/ پای امتیازدهی ولیعهد سعودی در میان است