مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-16بين الملل

اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی علیه بلاروس تصویب کرد


اتحادیه اروپا در ادامه فشارهای غرب به بلاروس و «الکساندر لوکاشنکو» رییس جمهور این کشور، 78 شخص و هفت نهاد بلاروس را به لیست تحریم اضافه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه ای روز چهارشنبه (امروز) از تصویب تحریم های جدید خبرنگار اروپای آزاد در توییتر خود خبر داد، سفرای اتحادیه اروپا در ماجرای به زمین نشاندن یک هواپیمای مسافربری در بلاروس، علیه 78 نفر و هفت نهاد ممنوعیت صدور روادید و توقیف دارایی تصویب کرد.

به گفته این منبع خبری اروپایی، احتمال می رود که جزییات مربوط به تصویب تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه بلاروس 21 ژوئن (31 خرداد) در ژورنال رسمی اتحادیه اروپا منتشر شود.

 اتحادیه اروپا پیش از این با متهم کردن بلاروس به فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری جهت دستگیری یکی از مخالفان دولت این کشور، آسمان کشورهای عضو این اتحادیه را به روی هواپیماهای بلاروس بست.

دوم خرداد ماه بود که پرواز شماره 4978 شرکت هواپیمایی رایان ایر یک بار دیگر باعث تشدید فشارهای کشورهای غربی بر بلاروس شد.

این هواپیما حین پرواز از آتن به ویلنیوس پایتخت لیتوانی با پرواز هواپیمای نظامی میگ-29 رهگیری و وادار به فرود در مینسک پایتخت بلاروس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی علیه بلاروس تصویب کرد

اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی علیه بلاروس تصویب کرد