مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-16سياسي

روحانیت، صدای مردم است


دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی اظهار کرد: قرارگاه حوزوی رسالت خود را درا ین قرار می دهد که صدای مردم باشد اگر چه بدبینی ها و دل زدگی هایی نسبت به روحانیت و مسئولین روحانی ایجاد شده.

- ایسنا/قم دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی اظهار کرد: قرارگاه حوزوی رسالت خود را درا ین قرار می دهد که صدای مردم باشد اگر چه بدبینی ها و دل زدگی هایی نسبت به روحانیت و مسئولین روحانی ایجاد شده.

حجت الاسلام محسنی، دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی امروز در جمع خبرنگاران در اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: امید می رود با تبیین موثر و انعکاس قوی این قرارگاه، آغازی جدید برای نقش آفرینی این قرارگاه با پشتیبانی اهالی رسانه آغاز شود.

محسنی ادامه داد: مقدمات این قرارگاه از سال های گذشته انجام شده اما از تابستان سال 99 نسبت به تحقق اهداف انقلاب و پیگیری فرمایشات رهبری در مورد حوزه انقلاب آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به پیگیری گفتمان سازی برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری برای انتخابات 1400،خاطرنشان کرد: دلیل جدی و میدانی برای شکل گیری این قرارگاه، تجمیع و ساماندهی کانون ها و تشکل های مردمی و جهادی که در بخش های مختلف حوزه علمیه فعالیت داشتند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت، صدای مردم است

روحانیت، صدای مردم است