مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-16سياسي

گلایه جهانگیری از شورای نگهبان


شورای نگهبان باید گزارش های اشتباه منجر به رد صلاحیت ها را جبران می کرد که تاکنون جبران نشده است و اکنون با گلایه افراد و مردم روبرو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات بر اساس اندیشه امام خمینی(ره)، مسیر تحقق دموکراسی و مهمترین اصل جمهوریت نظام است و تحقق این مهم در مشارکت حداکثری بوده و این امر منوط به این است که دستگاه های سیاستمدار و مجری به قانون اساسی تعهد و التزام داشته باشند و هم مردم و جریانات سیاسی نسبت به انتخابات مسئولیت و حساسیت داشته باشند و در انتخابات حضور همه جانبه داشته باشند.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درباره انتخابات و مشارکت حداکثری اظهار کرد: در انتخابات اخیر ایشان با تعبیر خاصی درباره حضور مردم در انتخابات صحبت کردند و دو بار با این تعبیر اگر کسی نظام و رهبری را قبول ندارد به خاطر ایران در انتخابات شرکت کنند، از این موضوع یاد کردند و این نشان دهنده جایگاه منحصر به فرد اقتدار ایران است.

جهانگیری اضافه کرد: هر کسی به آینده ایران و کشور فکر می کند حتماً باید به اقتدار ایران فکر کند و حتماً حضور در انتخابات در بالا بردن اقتدار ایران در منطقه و بین الملل بسیار تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه جهانگیری از شورای نگهبان

گلایه جهانگیری از شورای نگهبان