مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16بين الملل

بیشتر فلسطینی ها حماس را شایسته رهبری خود می دانند


نتایج یک نظرسنجی حاکی از افزایش میزان حمایت فلسطینی ها از حماس پس از حمله ماه گذشته رژیم صهیونیستی به غزه است به این شکل که حدود سه چهارم شرکت کنندگان این جنبش را پیروز بر اسراییل دانستند.

- نتایج یک نظرسنجی حاکی از افزایش میزان حمایت فلسطینی ها از حماس پس از حمله ماه گذشته رژیم صهیونیستی به غزه است به این شکل که حدود سه چهارم شرکت کنندگان این جنبش را پیروز بر اسراییل دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مرکز پژوهش های سیاسی فلسطین نتایج نظرسنجی را که به تازگی از فلسطینی ها به عمل آورده، منتشر کرد.

طبق نتایج این نظرسنجی، تقریبا این اتفاق نظر وجود دارد که پیروزی حماس در مقابله با اسراییل، تغییر اساسی را در افکار عمومی نسبت به تشکیلات خودگردان فلسطین و رهبری آن به نفع حماس و حمایت از اقدام مسلحانه ایجاد کرده و بیشتر شرکت کنندگان مخالف تصمیم تشکیلات برای به تعویق انداختن انتخابات بوده و 70 درصد آنها خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست تشکیلات با وجود مخالفت اسراییل هستند و بیشتر آنها معتقدند جنبش حماس برای نمایندگی و رهبری ملت فلسطین شایسته ترین است.

این نظرسنجی هفته گذشته به شکل مصاحبه هایی رو در رو با 1200 فلسطینی ساکن کرانه باختری و غزه با حاشیه خطای سه درصدی انجام شد و نشان داد 53 درصد از فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر فلسطینی ها حماس را شایسته رهبری خود می دانند

بیشتر فلسطینی ها حماس را شایسته رهبری خود می دانند