مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-16سياسي

واکسیناسیون معلمان باید تا پایان تابستان 1400 به اتمام برسد


نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: مجلس نظارت جدی بر روند واکسیناسیون معلمان خواهد داشت تا بازگشایی حضوری مدارس در سال آینده امکان پذیر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمد وحیدی با اشاره به اعلام وزیر آموزش وپرورش مبنی بر شروع واکسیناسیون حذف آموزش حضوری بود که این آسیب به آسانی و با جایگزین کردن آموزش حضوری قابل جبران نیست.

وی گفت: پیشنهاد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به ستاد کرونا این بود که معلمان در اولویت واکسن قرار گیرند و واکسیناسیون جامعه فرهنگیان از تیرماه تا شروع سال تحصیلی آغاز شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلام تصریح کرد: اولویت واکسیناسیون  معلمان باید با مقطع ابتدایی باشد چراکه آموزش حضوری در مقطع ابتدایی اهمیت بیشتری دارد و ضمن اینکه با این تصمیم مناطق روستایی نیز که دسترسی به اینترنت و موبایل ندارند سریع تر مورد واکسیناسیون قرار می گیرند و می توانند کلاس ها را به صورت حضوری تشکیل دهند.

نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بابیان اینکه قطعاً کمیسیون آموزش بر روند واکسیناسیون معلمان نظارت جدی خواهد داشت، تصریح کرد: همچنین ضرورت دارد در کنار واکسیناسیون معلمان مشاغلی که مردم به صورت مستقیم با آن ها در ارتباط ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون معلمان باید تا پایان تابستان 1400 به اتمام برسد

واکسیناسیون معلمان باید تا پایان تابستان 1400 به اتمام برسد