مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-16سياسي

شرکت در انتخابات نشانه ای از پایبندی مردم به نظام است


رییس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: شرکت در انتخابات حق مردم و نشانه ای از پایبندی مردم به نظام است .

- حجت الاسلام حمید رضا بندانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را در پیش داریم  که مسئولان ارشد نظام تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات  دارند  زیرا حضور حداکثری پشتوانه ای برای نظام و انقلاب است.

وی افزود:  شرکت در انتخابات حق مردم و نشانه ای از پایبندی مردم به نظام است  معنای شرکت در انتخابات این است که مردم در امر سیاستگذاری و ریل گذاری نظام شان حاضرند و نسبت به آن احساس مسئولیت می کند .

بندانی بیان کرد: بحث بعدی  این است که مشارکت در انتخابات نشان دهنده میزان آگاهی و شعور سیاسی مردم یک جامعه و حساسیت آنها نسبت به سرنوشت نظامی است که در آن زندگی می کنند.

رییس شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: حضور در انتخابات در بعد داخلی یک معنا و در بعد خارجی معنای دیگری دارد در بعد داخلی اراده ملی در معرض نمایش گذاشته می شود که نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم نسبت به نظام دارد و در بعد خارجی مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده مقبولیت نظام است و مزایای زیادی برای کشور از جمله در عرصه خارجی به همراه دارد و ضریب امنیت ملی را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات نشانه ای از پایبندی مردم به نظام است

شرکت در انتخابات نشانه ای از پایبندی مردم به نظام است