مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-16سياسي

درخواست کاظمینی از مرزنشینان در حمایت از رضایی


فرهنگی و از پیشکسوتان دفاع مقدس وهمرزم ودوست نزدیک شهید متوسلیان وشهید همت، در نامه ای خطاب به هموطنان استانهای مرزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بیانیه محسن کاظمینی که سابقه خدمت طولانی مدت در استانهای مرزی بویژه کردستان و خوزستان را دارد، خطاب به هموطنان استانهای مرزی، به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمهموطنان عزیز مرزنشین.

جمعه 28 خرداد روزی تاریخی و سرنوشت ساز است.

نامزد اصلح در این انتخابات، دکتر محسن رضایی است و برنامه ای همه جانبه برای تقویت بنیه اقتصادی و معیشتی مرزنشینان غیور ما تدارک دیده است.

به عنوان خدمتگزاری کوچک که سالها افتخار خدمت در استان های مرزی را داشته ام، از همه شما دعوت می کنم که با رای قاطع خود به دکتر رضایی، این تحول بزرگ را محقّق نموده و وضعیت اسفبار و ملال آور اقتصادی و معیشتی مرزنشینان را پایان بخشید.

و من الله التوفیقبرادرتان - محسن کاظمینی26 خرداد 1400 گفتنی است محسن کاظمینی دو روز قبل، در اطلاعیه ای خطاب به ملت ایران، نوشته بود: با توجه به معیارهای انتخاب نامزد اصلح در بیانات مقام معظم رهبری، به ویژه شناخت امنیت ملی، داشتن عملکرد جهادی و انقلابی، شناخت جوانان و توانایی به کارگیری آنان، شناخت اقتصاد و داشتن راهکار برای حل مشکلات اقتصادی، اینجانب آقای دکتر محسن رضایی را به عنوان نامزد اصلح دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کاظمینی از مرزنشینان در حمایت از رضایی

درخواست کاظمینی از مرزنشینان در حمایت از رضایی