مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-16فرهنگي

«بازی های کشتار همگانی» از اول تیر در پردیس شهرزاد


نمایش «بازی های کشتار همگانی» به کارگردانی بهروز سروعلیشاهی از اول تیرماه در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

- نمایش بازی های کشتار همگانی به کارگردانی بهروز سروعلیشاهی از اول تیرماه در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، این اثر نمایشی به نویسندگی اوژن یونسکو و ترجمه زنده یاد داوود رشیدی برای اجرا در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد، به دراماتورژی و کارگردانی بهروز سروعلیشاهی، تمرینات خود را از ماه ها قبل آغاز کرده بود که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجرای عموم آن دچار وقفه شد و قرار است با آغاز فصل تابستان میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی باشد.

بازی های کشتار همگانی را اوژن یونسکو در بین سال های 1964 تا 1969 به رشته تحریر درآورده و روایتگر داستان شهری است که در آن طاعون شیوع پیدا کرده و نویسنده در آن واکنش مردم در برهه های مختلف در مواجهه با مرگ را به نقد و چالش می کشد.

این نمایش دومین تجربه این گروه تئاتری در دوران کروناست و سروعلیشاهی پیش از این در شهریور سال گذشته نمایش عبور نوشته هوگو سالسدو - نمایشنامه نویس مکزیکی - را در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه برده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بازی های کشتار همگانی» از اول تیر در پردیس شهرزاد

«بازی های کشتار همگانی» از اول تیر در پردیس شهرزاد