مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-16اقتصادي

رکورد مصرف برق در گیلان 40 روز زودتر شکسته شد


مدیرعامل برق منطقه ای گیلان، وی با اشاره به اینکه رکورد مصرف برق 40 روز زودتر از سال قبل شکست، گفت: در همه جای دنیا در ایام پیک مصرف که بازه بسیار کوتاهی است، - ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان، وی با اشاره به اینکه رکورد مصرف برق 40 روز زودتر از سال قبل شکست، گفت: در همه جای دنیا در ایام پیک مصرف که بازه بسیار کوتاهی است، بر روی استفاده بهینه از انرژی برق تاکید می شود.

بهمن داراب زاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش مصرف برق در استان گیلان، گفت: با توجه به اینکه رکورد پیک بار سال قبلی شکسته شده است، ضرورت استفاده بهینه از برق دوچندان می شود.

وی با اشاره به اینکه رکورد مصرف برق 40 روز زودتر از سال قبل شکست، افزود: برای اینکه همه از نعمت برق برخوردار شوند، باید استفاده خردمندانه از برق را در اولویت قرار داده و با اجرای راهکارهای ساده، مدیریت مصرف برق را اجرا و پیاده سازی کنیم.

مدیرعانل شرکت برق منطقه ای گیلان تصریح کرد: در همه جای دنیا در ایام پیک مصرف که بازه بسیار کوتاهی است، بر روی استفاده بهینه از انرژی برق تاکید می شود؛ چرا که کوتاه بودن دوره زمانی پیک بار، سرمایه گذاری های کلان و هنگفت برای احداث نیروگاه های جدید را توجیه ناپذیر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مصرف برق در گیلان 40 روز زودتر شکسته شد

رکورد مصرف برق در گیلان 40 روز زودتر شکسته شد