مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-16سياسي

دعوت هیئات جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام از مردم برای حضور در انتخابات


هیئات جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛ خرداد 1400 بیانیه تحلیلی صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیئات جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛ خرداد 1400 بیانیه تحلیلی صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: أَلا إِنَّ أَوْلِیاءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ (یونس: 62)  به راستی شجره طیبه انقلاب اسلامی که با اراده حق جلّ و علی بوسیله حضرت روح الله، خمینیِ کبیر (قدس سره) در کویر تشنه حق و عدالت جهانِ امروز بدرستی و صلابت غرس شد، پایدار و استوار نماند الاّ به دو اصل محوری و پایه قویم الهی که همان نصرت خدای متعال و همراهی و نقش آفرینی مردم است: هُوَ الَّذِی أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَ بِالْمُؤْمِنِینَ.

(انفال: 62) شکر این نعمت و تفضّلِ بی بدیل الهی به پویایی و جلال و شکوه حضور غیرتمندانه، مؤمنانه و از سر بصیرت و هوشمندی ملت سترگ ام القرای اسلام، ایران انقلابی بویژه در عرصه خطیر و بسیار مؤثر انتخابات، آن هم انتخابات ریاست جمهوری که معیِّن قدرتمندترین و ذی نفوذترین حکمرانی در و فریب ملّی به بن بست رسید.

در طول مناظرات نیز شاهد بودیم که این حربه به کل از دست جریان سازش و انفعال در برابر غرب گرفته شد! حال با اعتماد به وعده نصرت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت هیئات جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت هیئات جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام از مردم برای حضور در انتخابات