مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-16بين الملل

تظاهرات مجدد تونسی ها برای روشن شدن ابهامات مرگ یک جوان معترض


مردم تونس در اعتراض به کشته شدن یک جوان در درگیری با نیروهای امنیتی در غرب پایتخت، بار دیگر به خیابان ها آمده و روشن شدن ابعاد مبهم مرگ این جوان را خواستار شدند.

- مردم تونس در اعتراض به کشته شدن یک جوان در درگیری با نیروهای امنیتی در غرب پایتخت، بار دیگر به خیابان ها آمده و روشن شدن ابعاد مبهم مرگ این جوان را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، این راهپیمایی اعتراضی از مقابل منزل احمد بن عماره، جوان فوت شده تونسی آغاز شده و به سمت نقطه ای در محله سیدی حسین واقع در غرب پایتخت که او با جراحات شدیدی پیدا شده بود، ادامه یافت.

به گفته برخی فعالان تونسی، نیروهای امنیتی به شدت بن عماره را کتک زده بودند و او پس از انتقال به یکی از بیمارستان های پایتخت، فوت شد.

تظاهرکنندگان پس از رسیدن به محله سیدی حسین حرکت خود را به سمت یک مرکز امنیتی ادامه دادند و هیچ گزارشی از وقوع درگیری در این اعتراضات ارائه نشد.

آنها در شعارهای خود خشونت دستگاه های امنیتی را محکوم کرده و افشای واقعیت ماجرای مرگ این جوان را خواستار شدند.

گزارش های متناقضی از مرگ این جوان تونسی وجود دارند، در این رابطه برخی فعالان تونسی اظهار کردند، بن عماره پس از آنکه سوار خودروی پلیس نشد، مورد ضرب و شتم شدید نیروهای امنیتی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مجدد تونسی ها برای روشن شدن ابهامات مرگ یک جوان معترض

تظاهرات مجدد تونسی ها برای روشن شدن ابهامات مرگ یک جوان معترض