مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-16اجتماعي

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود، اظهار کرد: امروز (26 خرداد) در برخی مناطق گیلان و مازندران بارش پراکنده و در برخی نقاط ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی فردا (27 خرداد) در برخی نقاط گیلان و مازندران بارش پراکنده و در برخی نقاط ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز جمعه (28 خرداد) در برخی نقاط سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست، اظهارکرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه (29 و 30 خرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور