مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-16اقتصادي

اجرای شبکه فاضلاب روستای نصیرآباد خرم دره از اعتبارات بانک جهانی


از اعتبارات بانک جهانی توسعه اسلامی، طرح فاضلاب روستایی در روستای نصیرآباد خرم دره در حال اجرا است.

- ایسنا/زنجان بخشدار مرکزی خرم دره گفت: از اعتبارات بانک جهانی توسعه اسلامی، طرح فاضلاب روستایی در روستای نصیرآباد خرم دره در حال اجرا است.

مصطفی ثنایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تاسیسات فاضلاب روستایی از جمله تاسیسات زیربنایی در مناطق روستایی است که در ارتقای سطح بهداشت عمومی و حفاظت از محیط زیست نقش اساسی دارد، عنوان کرد: طرح فاضلاب روستایی از جمله طرح هایی است که برای بهداشت محیط روستا و با هدف جمع آوری فاضلاب های خانگی و بهره وری بیشتر از آب و جلوگیری از هدررفت آن انجام می شود.

وی با بیان اینکه در استان زنجان روستاهای تهم زنجان، پری ماه نشان و نصیرآباد خرم دره سه روستایی است که طرح فاضلاب در آن ها در حال اجرا است، ادامه داد: این طرح از اعتبارات بانک جهانی توسعه اسلامی در نصیرآباد خرم دره اجرا می شود.

این مسئول برای اجرای تصفیه خانه فاضلاب نصیرآباد تاکنون بیش از 63 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: پساب خروجی این تصفیه خانه برای کشاورزی و آبیاری درختان غیرمثمر استفاده می شود.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم آوردن زیرساخت های بهداشتی در مناطق روستایی برای تحقق مهاجرت معکوس و ماندگاری روستاییان در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای شبکه فاضلاب روستای نصیرآباد خرم دره از اعتبارات بانک جهانی

اجرای شبکه فاضلاب روستای نصیرآباد خرم دره از اعتبارات بانک جهانی