مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 19:252021-06-15فرهنگي

داریوش ارجمند: تجربه های متفاوت در بازیگری را دوست دارم


داریوش ارجمند می گوید، دوست دارد که در نقش هایی متفاوت ظاهر شود؛ برای همین هم درست پس از بازی در سریال «امام علی (ع)» و در نقش مالک اشتر، در فیلم «آدم برفی» و در قالب نقش یک کاراکتر لُمپَن بازی کرده است.

- داریوش ارجمند می گوید، دوست دارد که در نقش هایی متفاوت ظاهر شود؛ برای همین هم درست پس از بازی در سریال امام علی (ع) و در نقش مالک اشتر، در فیلم آدم برفی و در قالب نقش یک کاراکتر لُمپَن بازی کرده است.

داریوش ارجمند درباره علاقه به تنوع در نقش آفرینی هایش به ایسنا توضیح می دهد: همیشه تجربه های تازه و متفاوت را دوست داشته ام.

بازیگر نباید خودش را در قالب یک نقش تکرار کند و گاهی پیش آمده که پس از نقشی، برای کار بعدی رفته ام و در یک نقش کاملاً متفاوت و متضاد بازی کرده ام.

او در ادامه صحبت هایش با اشاره به نقش هایی که در این سالها ایفا کرده است، به ذکر مثالی می پردازد و می گوید: درست پس از سریال امام علی(ع) رفتم و در فیلم آدم برفی و در قالب نقش یک کاراکتر لمپن بازی کردم.

میان مالک اشتر و اسی، از زمین تا آسمان فاصله است؛ اما دوست داشتم نقش های متفاوت را بازی کنم و خودم را در قالب یک کاراکتر و نقش محدود نکنم.

اتفاقاً پیشنهاد نقش های تکراری را هم زیاد داشته ام؛ اما خیلی از آنها را رد کرده ام و منتظر مانده ام تا یک پیشنهاد متفاوت و خاص از راه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش ارجمند: تجربه های متفاوت در بازیگری را دوست دارم

داریوش ارجمند: تجربه های متفاوت در بازیگری را دوست دارم