مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-15اقتصادي

صعود دلار در معاملات جهانی


ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم افزایش پیدا کرد.

- ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم افزایش پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، بحث بر سر زمان مناسب پایان دادن به رویکرد انبساطی بانک های مرکزی بیش از پیش بالا گرفته است.

کریستین لاگارد- رییس بانک مرکزی اروپا- با بیان اینکه اقتصاد منطقه یورو در نقطه عطف خود قرار گرفته، نسبت به رسیدن رشد پایدار ابراز تردید کرده و گفته است: فکر نمیکنم هنوز به زمان مناسب پایان دادن به برنامه خرید اوراق قرضه رسیده باشیم.

چشم انداز اقتصادی ما متغیر است اما آمادگی لازم را برای مواجهه با هر سناریو داریم و سیاست آتی خود را انعطاف پذیر تنظیم کرده ایم.

اختلاف در میزان واکسیناسیون عمومی کشورها به حدی قابل توجه است که با وجود روند خوب واکسیناسیون در کشورهای پیشرفته، معامله گران هنوز مجبورند ریسک کرونا را به دلیل عقب ماندن دیگر کشورها از برنامه ریزی خود، در محاسبات ریسک مدنظر قرار دهند.

کریستالینا جیورجیوا- رییس صندوق بین المللی پول- با هشدار نسبت به وضعیت کنونی گفته است تا زمانی که حتی یک کشور از طرح واکسیناسیون عقب بماند، امکان ایجاد جهش های دوباره در ویروس کرونا و پیدایش یک موج همه گیری جدید در جهان که نسبت به واکسن های موجود مقاوم باشد وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود دلار در معاملات جهانی

صعود دلار در معاملات جهانی