مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-15سياسي

رییسی آزمون مبارزه با فساد را پس داده است


رییس ستاد مرکزی مردمی ثمر(سمر) گفت: رییسی آزمون مبارزه با فساد را پس داده و معتقد است باید عرصه را برای مفسدین تنگ کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد مرکزی مردمی ثمر(سمر) گفت: رییسی آزمون مبارزه با فساد را پس داده و معتقد است باید عرصه را برای مفسدین تنگ کنیم.

حبیب الله امیری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: بعضی از بزرگان از 20 سال پیش اتفاقاتی که اکنون مردم را رنج می دهد، می دیدند و ما هم تلاش می کردیم و شاید در دولت قبلی یک سری پاکدستی ها انجام شد اما حد اعلایی که ما می خواستیم نبود.

وی ادامه داد: ما می خواستیم کسی که مبارزه می کند چند ویژگی مهم داشته باشند به طوری که ولایت پذیر و عدالت پذیر باشد و مبارزه با فساد را قولاً و عملاً باور کند و تاکید رهبر انقلاب را خط مشی خود قرار دهد که فرمودند مبارزه با فساد خط قرمزی ندارد حتی اگر انتساب به من باشد.

وی خاطرنشان کرد: فرد مورد نظر باید با بزرگی، علم و خردمندی و در کمال آرامش با مفسدین و فساد مبارزه کند و دلسوز مردم و امنیت نظام بوده و در مقابل سلطه جویان دقیقاً پشت نظرات رهبر انقلاب باشد که پیشنهاد همه ی دوستان آیت الله رییسی بود.

رییس ستاد مرکزی مردمی ثمر(سمر) گفت: در سال 96 این ویژگی ها برای اولین بار در یک فرد خودش را نشان داد و تفکری که می گفت من انقلابی هستم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی آزمون مبارزه با فساد را پس داده است

رییسی آزمون مبارزه با فساد را پس داده است