مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 16:452021-06-15سياسي

صالحی صدور مجوز مصرف واکسن «کووبرکت» را تبریک گفت


رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی موفقیت دانشمندان و پژوهشگران کشور در عرصه تولید اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین صدور مجوز مصرف واکسن «کووبرکت» را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با صدور پیامی موفقیت پژوهشگران و دانشمندان ایرانی در تولید واکسن مقابله با ویروس کرونا را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:  بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ وَالَّذینَ جاهدوا فینا لَنَهدیَنَّهُم سُبُلَنا وَ اِنَّ اللهَ لَمَعَ المُحسِنین با کمال بهجت و مسرت، اطلاع یافتم که در پرتو الطاف و عنایات خداوندی و به یُمن مجاهدت مستمر و شبانه روزی جمعی از دانشمندان و پژوهشگران پرتوان ایران اسلامی توفیقات چشمگیری در عرصه تولید اقلام و تجهیزات مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا حاصل شده و اجازه مصرف واکسن ایرانی کووایران برکت نیز صادر شده است.

در این پیام آمده است: در حال حاضر که تلاش های دست اندرکاران این اقدام خطیر به میمنت و مبارکی به ثمر نشسته است و ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای صاحب نام در حال توسعه، شانه به شانه کشورهای توسعه یافته در این راه قدم نهاده و با استفاده از روش های مختلف و همزمان با رعایت دقیق قواعد و ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی صدور مجوز مصرف واکسن «کووبرکت» را تبریک گفت

صالحی صدور مجوز مصرف واکسن «کووبرکت» را تبریک گفت