مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-15سياسي

مسئولیت رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به عهده کدام نهاد است؟


رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور در همایش بزرگ شبکه بازرسان ویژه و هیات های استانی و شهرستانی در محل وزارت کشور گفت: رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور: - هیات های بازرسی وظیفه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را عهده دارند.

حضور به موقع و متعهدانه بازرس در شعب اخذ رای ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ علی طالبی رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور در همایش بزرگ شبکه بازرسان ویژه و هیات های استانی و شهرستانی با بیان اینکه هیات های بازرسی وزارت کشور آمادگی کامل در برگزاری انتخابات پیش رو دارند؛ گفت: بایستی با محور قرار دادن قانون تلاش کنیم انتخاباتی سالم، قانونی و مشارکتی در کشور برگزار کنیم.

علی طالبی رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور در همایش بزرگ شبکه بازرسان ویژه و هیات های استانی و شهرستانی که به صورت ویدئوکنفرانسی در محل وزارت کشور برگزار شد با تاکید بر اینکه هیات های بازرسی باید با آمادگی کامل در صحنه انتخابات حضور داشته باشند؛ گفت: در جلسه امروز آخرین آمادگی استانی و شهرستانی در بخش هیات های بازرسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طالبی با تشریح اینکه هیات های بازرسی وظیقه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را بر عهده دارند؛ گفت: هیات های بازرسی به عنوان ناظران حسن اجرای قانون در روند برگزاری انتخابات، مسئولیتی سنگین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به عهده کدام نهاد است؟

مسئولیت رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به عهده کدام نهاد است؟