مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-15سياسي

نرخ بالای بیکاری در لرستان/ ضرورت توجه به ظرفیت های حوزه گردشگری


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نرخ بالای بیکاری در لرستان، بر ضرورت ارتقای ظرفیت های حوزه گردشگری این استان تاکید کرد.

- به گزارش، عبدالناصر همتی روز سه شنبه در سخنانی در شبکه افلاک لرستان با بیان اینکه امروز شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست اظهار داشت: اگر وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کند، ممکن است که نتایج بدتری داشته باشد چرا که در حال حاضر مردم گرفتار بیکاری، معیشت، رفاه، آسایش زندگی و… هستند.

وی با تاکید بر اینکه فشار اقتصادی دشمن به مراحل نامطلوبی رسیده و ریل اقتصادی کشور نیازمند بازنگری در نگرش است تصریح کرد: مسائل اقتصادی در کشور و به ویژه در استان ها تحت تأثیر نگاه سیاسی است و متأسفانه نتوانسته ایم از ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه نگرش اقتصادی در بین مسئولان کم است ادامه داد: برای آخرین فرصت باقی مانده برای اصلاح اقتصاد وارد صحنه شده ام و در صورت رییس جمهور شدن، اقدامات مهم اقتصادی را انجام خواهم داد.

همتی با تاکید بر اینکه راهبردی ملی برای توسعه اقتصادی استان ها نداریم بیان داشت: به دلیل تمرکز بر تهران و شهرهای بزرگ، استان های دیگر به حاشیه رفته اند و کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بالای بیکاری در لرستان/ ضرورت توجه به ظرفیت های حوزه گردشگری

نرخ بالای بیکاری در لرستان/ ضرورت توجه به ظرفیت های حوزه گردشگری