مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-15سياسي

کسانی که از توسعه فضای مجازی دفاع می کنند به وعده ها عمل کنند


امیدوارم کسانی که این روزها در تبلیغات انتخاباتی از دسترسی مردم به اینترنت و فضای مجازی استقبال می کنند، به تعهد و قول هایی که در این زمینه به مردم می دهند پایبند بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشان داد اگر تدبیر دولت در فراهم کردن زیرساخت ها نبود و اگر این سطح از دسترسی را نداشتیم مشخص نبود که در حوزه های مختلف از جمله آموزش، کسب و کار، سلامت الکترونیکی، ارائه خدمات به مردم چه کاری می توانستیم انجام دهیم و این افتخار بزرگ برای دولت تدبیر و امید در تاریخ ثبت خواهد شد.

روحانی با ذکر اینکه امیدوارم کسانی که این روزها در تبلیغات انتخاباتی از دسترسی مردم به اینترنت و فضای مجازی استقبال می کنند، به تعهد و قول هایی که در این زمینه به مردم می دهند پایبند بمانند، گفت: با توسعه دولت الکترونیک و زیرساخت های لازم در این زمینه امروز ایران فقط تهران نیست و از هر کجای کشور می توان به خدمات دولت الکترونیکی کسب و کارها متصل شد.

رییس جمهور با اشاره به راه اندازی سامانه های مختلف در حوزه های بیمه و سلامت الکترونیکی و الکترونیکی شدن 30 خدمت در سازمان تامین اجتماعی، ارائه خدمات عمومی از جمله ارائه کارت هوشمند ملی و همچنین سامانه های آموزش مجازی، افزود: امروز با راه اندازی سامانه ثبت نام دانش آموزان و خدمات آموزشی مدارس و سایر سامانه های وزارت آموزش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که از توسعه فضای مجازی دفاع می کنند به وعده ها عمل کنند

کسانی که از توسعه فضای مجازی دفاع می کنند به وعده ها عمل کنند