مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-15سياسي

قاضی زاده هاشمی: دولت هوشمند باید نقدینگی را به سمت شفافیت ببرد


یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک دولت هوشمند باید کاری کند که جریان مالی و نقدینگی در کشور حتی الامکان به سمت شفافیت و به سمت تولید و سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پیش برود بود نه به سمت بازارهای موازی که جزو دلالی و سفته بازی محسوب می شود.

- یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک دولت هوشمند باید کاری کند که جریان مالی و نقدینگی در کشور حتی الامکان به سمت شفافیت و به سمت تولید و سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پیش برود بود نه به سمت بازارهای موازی که جزو دلالی و سفته بازی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در برنامه تلویزیونی امروز (سه شنبه) خود گفت: بازار سرمایه یک بازار مالی شفاف است به خصوص اگر درست مدیریت بشود حزو بازارهایی است که می تواند حوزه تولید و اشتغال و کسب و کار را تامین و پشتیبانی بکند.

از این نظر که تمام معاملات واضح است باز جزو بازارهایی است که کمترین بخش پنهان اقتصاد در آن شکل می گیرد که فساد آور است خود پنهانکاری در اقتصاد منجر به رانت و فساد می شود.

وی افزود: یک دولت هوشمند باید کاری بکند که جریان مالی و نقدینگی در کشور حتی الامکان به سمت شفافیت پیش برود و باید کاری بکند که حتی الامکان به سمت تولید و سرمایه گذاری و توسعه اشتغال بود نه به سمت بازارهای موازی که جزو دلالی و سفته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: دولت هوشمند باید نقدینگی را به سمت شفافیت ببرد

قاضی زاده هاشمی: دولت هوشمند باید نقدینگی را به سمت شفافیت ببرد