مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-15سياسي

جهش کشور بدون توسعه مازندران ممکن نیست


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: طی چهار سال آینده کشور می تواند با جهاد بزرگ یک جهش بزرگ داشته باشد و جهش کشور بدون توسعه مازندران ممکن نیست و لازمه جهش مازندران، - جهش شهرها و روستاهای آن است.

سعید جلیلی روز سه شنبه 25 خرداد، در برنامه انتخاباتی تلویزیونی در شبکه استانی تبرستان با اشاره به افتخار آفرین بودن مردم مازندران در عرصه های مختلف و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران اظهار کرد: مازندران بالاترین سطح امید به زندگی در کشور را داردو می تواند در سایرزمینه ها پیشگام باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات روشن می کند چهار سال آینده را چگونه را می خواهیم رقم بزنیم، خاطرنشان کرد:کشور ایران با توجه به توانمندی های ارزشمند می تواند به جهش بزرگ و پیشرفت قابل توجه برسد و این امر نیازمند برنامه، باور و اراده است و این مهم باید در بستر برنامه مطالعاتی شده اجرا شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جمهوری مازندران فرصت های بسیار ارزشمندی دارد،گفت: مازندران می تواند از فرصت مرز نشینی و همسایگی با کشورهای دیگر بیشتراستفاده کند و این فرصتی است که استفاده حداقلی از آن شده است.

جلیلی افزود: جهش ایران بدون پیشرفت مازندران صورت نمی گیرد و جهش مازندران بدون توسعه شهرها و روستاهای آن محقق ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش کشور بدون توسعه مازندران ممکن نیست

جهش کشور بدون توسعه مازندران ممکن نیست