مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-15سياسي

پیام رییس سازمان انرژی اتمی ایران خطاب به ملّت قهرمان و سرافراز ایران


رییس سازمان انرژی اتمی ایران در آستانه برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400 خطاب به ملّت قهرمان و سرافراز ایران پیامی منتشر کرد.

- رییس سازمان انرژی اتمی ایران در آستانه برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400 خطاب به ملّت قهرمان و سرافراز ایران پیامی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام علی اکبر صالحی به شرح زیر است: لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ ملّت قهرمان و سرافراز ایران بار دیگر موسم برگزاری آزمون مردمسالاری در خردادماه فرا رسیده و چشم جهانیان و نگاه ناظران بینالمللی به قدمها و دستانِ پرتوان و سرنوشت سازِ شما دوخته شده است.

اگرچه بسیاری از دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در تلاشند تا به لطایف الحیل و با استفاده از امکانات و ابزارهای رسانهای، بذر نومیدی و یأس را در دلهای جمع کثیری از هموطنانِ عزیزمان بپراکنند امّا اینجانب به زمان شناسی و هوشمندیِ جبلّی و تاریخیِ مردمان ایران زمین ایمان دارم و بر این باورم که به رغم کوشش مذبوحانه مدّعیان و نامحرمان، ملّت بزرگ ایران یک بار دیگر، با صلابت و پرتوان در عرصه تعیین سرنوشت و صیانت از ارکان مردمسالاری دینی حضور خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان انرژی اتمی ایران خطاب به ملّت قهرمان و سرافراز ایران

پیام رییس سازمان انرژی اتمی ایران خطاب به ملّت قهرمان و سرافراز ایران