مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-15سياسي

بیش از 13 هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات در گیلان را تضمین می کنند


برای تامین امنیت انتخابات 13500 نیروی پلیس در استان ساماندهی شده اند که 10000 نفر در پای صندوق های رای حضور مستمر دارند و امنیت شعب اخذ رای را تامین می کنند و 3500 نفر هم در قالب گشت های سیار ماموریت ذاتی خود را در روز انتخابات انجام می دهند.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان گفت: برای تامین امنیت انتخابات 13500 نیروی پلیس در استان ساماندهی شده اند که 10 هزار نفر در پای صندوق های رای حضور مستمر دارند و امنیت شعب اخذ رای را تامین می کنند و 3500 نفر هم در قالب گشت های سیار ماموریت ذاتی خود را در روز انتخابات انجام می دهند.

سردار عزیزاله ملکی امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات، اظهار کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قرارد داریم، تمامی اقدامات لازم در ناجا برای برگزاری انتخاباتی امن فراهم شده است.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: خوشبختانه هیچ دغدغه ای برای امنیت برگزاری انتخابات نداریم، نیروی انتظامی علاوه بر اینکه ماموریت ذاتی خود را در بحث امنیت انتخابات خواهد داشت، یک تعامل و مشارکت بسیار خوبی را در برگزاری باشکوه انتخابات هم خواهیم داشت.

وی گفت: اقدامات بسیار خوبی در جهت افزایش مشارکت در انتخابات صورت گرفته و ان شاالله بتوانیم با مشارکت پر شکوه در انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 13 هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات در گیلان را تضمین می کنند

بیش از 13 هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات در گیلان را تضمین می کنند