مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-15سياسي

وضعیت زندگی کرمانی ها تناسبی با ظرفیت های استان ندارد


نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ظرفیت موجود در استان کرمان، تناسبی با وضعیت زندگی مردم ندارد و این وضعیت می تواند بهتر از این رقم بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین اجازه را نداد.

وی افزود: اولین سرمایه بزرگ استان کرمان، نیروهای انسانی تحصیل کرده آن است همچنین ذخایر ارزشمندی همچون محصولات معدنی، کشاورزی، پسته، مرکبات و خرما در این استان وجود دارد که می تواند نقش بسیار اثرگذاری در بهبود زندگی در استان و کشور داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که اگر مدیریت آب به خوبی انجام نشود، این ظرفیت ها به خوبی قابل استفاده نخواهد بود، بیان داشت: در استان کرمان که معدن و کشاورزی حرف اول را می زند لذا باید جذب سرمایه گذاری خوبی داشته است اما این ظرفیت تناسبی با وضعیت زندگی مردم ندارد و حتماً وضعیت می تواند بهتر از این رقم بخورد.

صنعت گردشگری در کرمان فعال نیست نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اینکه صنایع دستی رونق بسیاری در استان کرمان دارد، اظهار کرد: آثار متعدد جهانی در این استان وجود دارد که بسیار ارزشمند است اما صنعت گردشگری در این استان به نسبت این آثار ارزشمند، فعال نیست.

وی ادامه داد: 6 منطقه ویژه در استان وجود اما به نسبت فعالیت قابل انتظار را ندارند ازطرف دیگر ما باید به سمت و سوی صادرات غیر نفتی برویم و این صادرات غیر نفتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زندگی کرمانی ها تناسبی با ظرفیت های استان ندارد

وضعیت زندگی کرمانی ها تناسبی با ظرفیت های استان ندارد