مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-15اقتصادي

استفاده از رمزارزها با منشاء خارجی ترویج نمی شود


معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی گفت: مرکز ملی فضای مجازی استفاده از رمزارزها با منشاء خارجی نظیر بیت کوین را ترویج نمی کند زیرا نه تنها متولی آن مشخص نبوده بلکه سرمایه گذاران آن نیز مشخص نیست.

- معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی گفت: مرکز ملی فضای مجازی استفاده از رمزارزها با منشاء خارجی نظیر بیت کوین را ترویج نمی کند زیرا نه تنها متولی آن مشخص نبوده بلکه سرمایه گذاران آن نیز مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند ماه اخیر هم استخراج بیت کوین جنجال های بیش تری به پا کرده است.

از طرفی نبود قانون مشخص برای برخورد با فعالان این حوزه که از سوی بانک مرکزی فعالیتشان غیرقانونی اعلام شده و در مقابل آن دسته که استفاده از ارز دیجیتالی را راهی برای دور زدن تحریم ها و ارزآوری می دانند و از طرف دیگر واکنش مسؤولان وزارت نیرو که افزایش مصرف برق را در فصل گرما به گردن استخراج کنندگان انداخته و هر روز یک مزرعه استخراج را با این ادعا شناسایی می کنند.

پیش از این ابوالحسن فیروزآبادی با بیان اینکه ارزهای دیجیتال بحث مفصلی دارد، گفته بود : اینکه ارز دیجیتال تولید کنیم یک موضوع است، ارز دیجیتال به عنوان ابزار مبادله یک موضوع است و اینکه به عنوان ثروت اندوزی و سرمایه گذاری به آن نگاه کنیم، یک موضوع دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از رمزارزها با منشاء خارجی ترویج نمی شود

استفاده از رمزارزها با منشاء خارجی ترویج نمی شود