مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-15اقتصادي

بازی خطرناک ایلان ماسک با بیت کوین


برخی کارشناسان در حوزه ارزهای دیجیتال بر این باور هستند که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در حال حباب سازی برای بازار رمزارزها، خصوصا بیت کوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، وب سایت کریپتو نت ورک در گزارشی نوشته است که آخرین درآمد سه ماهه تسلا نشان می دهد که این شرکت به جای فروش اتومبیل، سود بیشتری از بیت کوین کسب کرده است.

به دنبال توییت اخیر ایلان ماسک درخصوص بازگشت مجدد به خرید و فروش خودرو با بیت کوین در صورت مسجل شدن این موضوع که دست کم 50درصد بیت کوین ها با انرژی برگشت پذیر و پاک استخراج شده باشند، قیمت این ارز دیجیتال از اواخر روز یکشنبه روند صعودی به خود گرفته است.

فوریه گذشته بود که شرکت تسلا اعلام کرد، یک میلیارد و 500میلیون دلار را صرف خرید بیت کوین کرده است و قصد دارد این ارز دیجیتال را در معاملات خود برای فروش خودرو به کار بگیرد.

این موضوع با استقبال شدید علاقه مندان به رمزارزها مواجه شد و ارزش بیت کوین را به بالاتر از 60 هزار دلار برد.

با این حال چندی بعد، شایع شد که تسلا بخشی از بیت کوین هایش را در بازار به فروش رسانده و برخی دیگر هم اعلام کردند که برنامه ماسک و تسلا بالا بردن قیمت بیت کوین و فروش آن و در نهایت رسیدن به سود مالی مناسب است! تسلا اما چندی بعد اعلام کرد که نمی تواند طرفدار بیت کوینی باشد که استخراجش همراه با مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی خطرناک ایلان ماسک با بیت کوین

بازی خطرناک ایلان ماسک با بیت کوین