مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-15سياسي

عدم پذیرش استعفای اعضای هیات نظارت استان توسط هیئت مرکزی


دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان گفت: استعفای هیچکدام از اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان از طرف هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور پذیرفته نشده است.

- یعقوب جمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به استعفای اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: استعفای هیچکدام از اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان از طرف هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور پذیرفته نشده است.

وی با اشاره به استعفای برخی از اعضای هیات نظارت شهرستان ها نیز افزود: از جانب اعضای هیئت نظارت شهرستان های استان هیچ استعفایی تاکنون اخذ نشده است .

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان با بیان اینکه اعضای هیئت نظارت استان و شهرستان ها علاوه بر تایید صلاحیت ها وظیفه نظارت بر سلامت برگزاری انتخابات را تا پایان انتخابات دارند،  گفت: ما در صدد این هستیم که در کنار مجریان برگزاری  انتخابات وظیفه نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهیم تا این انتخابات با سلامت سپری شود.

گفتنی است روز گذشته جبار کوچکی نژاد و غلامرضا مرحبا از سمت خود در هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان استعف داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پذیرش استعفای اعضای هیات نظارت استان توسط هیئت مرکزی

عدم پذیرش استعفای اعضای هیات نظارت استان توسط هیئت مرکزی