مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-15سياسي

پشت اقتصاد، اجتماع و سیاست، فرهنگ قرار دارد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به مغفول ماندن فرهنگ و هنر در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نپرداختن به موضوع فرهنگ و هنر در مناظرات باید مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به مغفول ماندن فرهنگ و هنر در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نپرداختن به موضوع فرهنگ و هنر در مناظرات باید مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

یوسف امینی در گفت وگو با ایسنا با انتقاد از مغفول ماندن فرهنگ و هنر در مناظرات انتخاباتی و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: اگر از اقتصاد، امنیت، اجتماع و سیاست صحبت می کنیم، باید توجه داشته باشیم که -مخصوصا در ایران- در پشت تمام این موضوعات فرهنگ قرار دارد.

دکتر سید علی اکبر صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز پس از مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری که مرتبط با حوزه فرهنگی و اجتماعی بود، با اشاره به این موضوع گفتند که ایران بدون فرهنگ، ایران نیست.

وی افزود:معرف داشته و توانمندی هایی ما در کشور، حوزه فرهنگ است.

حافظ، سعدی، فردوسی و مولوی سفیران و مفاخران فرهنگی کشور ما هستند و هرچه قدر بتوانیم در کنار معارف دینی و مذهبی تکیه بیشتری به این مفاخر داشته باشیم، قطعا امنیت بیشتری را در جامعه می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت اقتصاد، اجتماع و سیاست، فرهنگ قرار دارد

پشت اقتصاد، اجتماع و سیاست، فرهنگ قرار دارد