مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-15سياسي

13 هزار نفر بر روند برگزاری انتخابات در فارس نظارت می کنند


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس از نظارت و بازرسی 13 هزار نفر از روند انتخابات 28 خرداد در نقاط مختلف استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمد عباس زاده امروز در جمع خبرنگاران جایگاه نظارت و بازرسی را معیار و شاخصه سلامت و صحت انتخابات دانست و گفت: این شبکه ناظر بر ارکان مختلف انتخابات از صدر (وزارت کشور) تا ذیل(مرحله اجرا) است تا انتخابات به بهترین شکل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه اعلام صحت انتخابات هر شعبه و اعلام آراء صحیح و غیرصحیح بر عهده هیئت نظارت است، اظهار داشت: هیئت نظارت وظیفه دارد صحت آرای اخذ شده در تک تک شعب اخذ رای را در سطح شهرستان ها، استان ها و در نهایت کشور تایید کند.

این مسؤول در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی برای ناظران و عوامل نظارت بر انتخابات خبر داد و 13 هزار ناظر را آماده نظارت بر انتخابات پیش رو دانست.

عباس زاده با اشاره به پیش بینی بیش از 3500 شعبه اخذ رای در استان فارس، بیان کرد: حدود 13 هزار نفر اعم از سرناظر، ناظر مسئول و ناظر و رابط در شبکه نظارت انتخابات این دوره مشارکت و حضور داشته و کار نظارت انتخابات در فارس را بر عهده دارند.

وی، وظیفه شبکه نظارتی را انجام بازرسی، صحت سنجی، شناسایی و اعلام و گزارش تخلفات احتمالی دانست و افزود: در مرکز استان بیش از 2 قاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار نفر بر روند برگزاری انتخابات در فارس نظارت می کنند

13 هزار نفر بر روند برگزاری انتخابات در فارس نظارت می کنند