مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-15اقتصادي

دیجی کالا، برند 3 ستاره زنجیره تامین و لجستیک ایران


دیجی کالا موفق به اخذ تقدیرنامه 3 ستاره در دومین دوره اعطای جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین شد.

در دومین دوره اعطای جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، با توجه به نظر ارزیابان جایزه ملی، تقدیرنامه 3 ستاره لجستیک و زنجیره تامین به دیجی کالا تعلق گرفت و این مجموعه به عنوان برترین شرکت در حوزه لجستیک و زنجیره تامین در کشور انتخاب شد.

در سال­های اخیر با افزایش تعداد کسب ­وکار­ها، به ویژه کسب ­وکارهای مبتنی بر اینترنت، خدمات رسانی به کابران و مشتریان اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

از همین روی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با مشارکت و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی و وزارت کار و رفاه اجتماعی، مراسم اعطای جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین را به صورت سالانه برگزار می کند تا بتواند شرکت ها، کسب وکارها و زنجیره های تأمین را با توجه به استانداردهای لجستیک، زنجیره تأمین و شاخص های مرتبط با آن ارزیابی کند.

در مراسم اعطای دومین دوره از جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین که (بر مبنای 3 پروژه شاخص) برگزار شد، دیجی کالا با کسب رده امتیازی 350 تا 399 موفق به دریافت تقدیرنامه 3 ستاره و شرکت کننده برتر این جایزه تاکنون شده است، که شرکت کالابران انتخاب و شرکت فولاد غدیر به ترتیب برنده تقدیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیجی کالا، برند 3 ستاره زنجیره تامین و لجستیک ایران

دیجی کالا، برند 3 ستاره زنجیره تامین و لجستیک ایران