مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-15سياسي

رییس جمهور آینده اعتقاد قلبی به ما می توانیم داشته باشد


فرمانده سپاه امام صادق(ع) آبیک گفت: باید کسی به عنوان رییس جمهور انتخاب شود که اعتقاد قلبی به ما می توانیم داشته باشد تا با برنامه روشن و با تکیه بر ظرفیت داخلی، - مهدی صادق پور، فرمانده سپاه امام صادق(ع) آبیک در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: روز 28 خردادماه، روز سرنوشت ساز برای کشور است چرا که مردم ایران، مدیر اجرایی کشور را به مدت 4 سال انتخاب خواهند کرد تا مشکلات و ناکارآمدی های به وجود آمده را برطرف کند.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان کشور با هجمه رسانه ای خود به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم هستند تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

وی ادامه داد: در هیچکدام از انتخابات به مانند انتخابات امسال، شاهد نبودیم که دشمنان ایران به صورت هماهنگ مردم را به تحریم صندوق رای دعوت کنند، در واقع آن ها به دنبال تخریب تمام کاندیدای ریاست جمهوری هستند تا مشارکت را به حداقل میزان برسانند.

صادق پور با بیان این که، مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 بسیار حائز اهمیت است، گفت: در وهله اول با مشارکت حداکثری و پشتیبانی از نظام، امنیت کشور از لحاظ بین المللی و داخلی تامین خواهد شد و در وهله دوم رییس جمهوری با پشتیبانی بالای مردمی خواهیم داشت که می تواند برنامه های خود را در جهت پیشرفت ایران به پیش ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آینده اعتقاد قلبی به ما می توانیم داشته باشد

رییس جمهور آینده اعتقاد قلبی به ما می توانیم داشته باشد