مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-15اقتصادي

خرید تضمینی گندم خراسان رضوی از 30 هزار تن گذشت


مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با گذشت یک ماه از آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی بالغ بر 30 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با گذشت یک ماه از آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی بالغ بر 30 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شده است.

حمیدرضا نوری با اعلام خرید بیش از 33 هزار تن گندم اظهار کرد: خرید تضمینی در خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه با پیش بینی 55 مرکز و کمیسیون با پراکنش مناسب در سطح استان آغاز شده است.

وی افزود: در سال جاری گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با احتساب 4 درصد افت مفید و 1 درصد افت غیر مفید و با افزایش 60 درصدی نسبت به قیمت خرید تضمینی سال گذشته با قیمت50 هزار ریال خریداری می شود که با توجه به کیفیت مناسب گندم استان، متوسط قیمت هر کیلو گندم در استان به بیش از 50 هزار و 210 ریال افزایش پیدا کرده است.

واریز بیش از 28 درصد از وجه گندم های خریداری شده به حساب کشاورزان گندم کار مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در ادامه ارزش ریالی گندم های خریداری شده را بالغ بر یک هزار و 654 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان کرد: تا کنون بالغ بر 28 درصد از وجه گندم های خریداری شده به حساب کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم خراسان رضوی از 30 هزار تن گذشت

خرید تضمینی گندم خراسان رضوی از 30 هزار تن گذشت