مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-15سياسي

پایان عملیات اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و آبگیری مخازن


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پایان عملیات اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و از سر گیری آب رسانی به مخازن این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پایان عملیات اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و از سر گیری آب رسانی به مخازن این شهرستان خبر داد.

امین قصمی، صبح امروز (25 خردادماه) در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از صبوری و همراهی مردم بندرخمیر و روستاهای مسیر به دلیل مشکلات پیش آمده در تأمین آب موردنیازشان افزود: اصلاح و تغییر مسیر خط انتقال آب از آب شیرین کن به بندرخمیر و روستاهای مسیر در بستر رودخانه کل یکی از سخت ترین و پرهزینه ترین عملیات های اصلاح بود که به دلیل باتلاقی بودن محل شکستگی، عملیات ترمیم را بیش از زمان پیش بینی شده طولانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش و همکاری همه عواملی که طی روزهای اخیر پای کار آمدند، افزود: با همت و تلاش مسئولان و همراهی و صبوری بی نظیر مردم شهرستان خمیر توانستیم این عملیات را به پایان برسانیم.

همراهی مردم شهرستان خمیر انگیزه مضاعفی به تیم اتفاقات آب و فاضلاب داد که بدون شک این صبوری به عنوان یک همراهی ماندگار در تقویم آب و فاضلاب هرمزگان ثبت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب تمام توان خود را به کار گرفت تا بخشی از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و آبگیری مخازن

پایان عملیات اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و آبگیری مخازن