مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-15ورزشي

دیدار اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در قم با زاکانی


در حاشیه اجتماع بزرگ مردم قم با زاکانی، اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی با زاکانی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حاشیه اجتماع بزرگ مردم قم با دکتر زاکانی، اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی با دکتر زاکانی دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای رییس این شورا  و گروهی از اعضا جهت تقدیر و تشکر از مواضع انقلابی این  نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 صورت گرفت، دکتر زاکانی با اشاره به ویژه گی عقلانیت جبهه انقلاب بر لزوم توجه نامزد های انقلابی به اجماع برای تشکیل دولتی کارآمد و انقلابی تاکید کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 در ادامه از فعالیت های شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رییسی در قم در دعوت مردم به مشارکت حداکثری و همکاری و حضور جمعی از چهره های موثر و فعال انقلابی قم در این شورا با هدف رفع مشکلات مردم و برگزاری انتخابات با شکوه تقدیر بعمل آورد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان سخنرانی خود در ورزشگاه شهید حیدریان قم با تاکید بر اینکه نباید تجربه انتخابات 92 تکرار شود و هیچکس حق ندارد بازیگری راه بیندازد و یا مردم را به خودش دعوت کند گفت: باید 5 نامزد جریان انقلابی مسیر وحدت و اجماع را ادامه داده و به رسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در قم با زاکانی

دیدار اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در قم با زاکانی