مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-15سياسي

مدیرکل بانوان استانداری یزد: نقش بانوان در مشارکت انتخابات اجتناب ناپذیر است


با نزدیک شدن به زمان رأی گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اقشار مختلف آمادگی خود را برای مشارکت در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز اعلام می کنند و بانوان فهیم یزدی هم سعی بر نقش آفرینی در این حوزه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در حالی به روز برگزاری انتخابات 1400 نزدیک می شویم که بانوان به عنوان یک قشر اثرگذار، با تشکیل ستادها و کمیته های مختلف خود را برای مشارکت در این انتخابات سرنوشت ساز آماده کرده اند.

 با نزدیک شدن به زمان رأی گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اقشار مختلف آمادگی خود را برای مشارکت در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز اعلام می کنند.

بانوان نیز با تشکیل کمیته ها و ستادهای مختلف تنور انتخابات را گرم کرده اند تا در این عرصه سرنوشت ساز مشارکت گسترده ای داشته باشند و نمایندگان و رییس جمهور مورد تأیید خود را انتخاب کنند و از این طریق در آینده کشور نقش آفرینی داشته باشند.

امسال بیشتر شاهد حضور بانوان در حوزه کاندیداتوری انتخابات شوراهای شهر و روستا هستیم که این امر خود نوید روند افزایشی حضور زنان در عرصه های مدیریتی را می دهد و باعث می شود از این بستر برای به کارگیری توانمندی های زنان بهره گرفته شود و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بانوان استانداری یزد: نقش بانوان در مشارکت انتخابات اجتناب ناپذیر است

مدیرکل بانوان استانداری یزد: نقش بانوان در مشارکت انتخابات اجتناب ناپذیر است