مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-15سياسي

90 درصد از علما در کردستان ساده زیست هستند/تبدیل کردستان به قطب شوافع


90 درصد از علمای استان کردستان ساده زیست هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در گردهمایی مدسین مدارس علوم دینی استان کردستان با دو محور بررسی مشکلات و آسیب های مدارس علوم دینی و حجره های سنتی و مشارکت حداکثری در انتخابات، با طرح این سوال که وظیفه یک معلم و مدرس چه چیزی است در همین راستا به روایتی از پیامبر مکرم اسلام اشاره و اظهار کرد: پیامبر(ص) می فرماید نزد هر دانشمندی نشست و برخواست نکنید مگر دانشمندی که شما را از پنج چیز به پنج چیز دیگر دعوت کند .

وی تصریح کرد: معلم و مدرس خوب کسی است که شما را از شک به یقین برساند، وقتی معلمی خودش روی آب حرکت می کند چه فایده ای دارد! نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: عالم و معلم واقعی کسی است که دیگران را از کبر به تواضع و فروتنی، از ریا به اخلاص، از دشمنی و عداوت به نصیحت و خیرخواهی و از تمایلات دنیوی و دنیا پرستی به ساده زیستی دعوت می کند.

حجت الاسلام پورذهبی اظهار کرد: باب سوءتفاهم بسیار باز است، خیلی باید مواظب باشیم، تبع یک انسان شایسته است، برداشت خوب از رفتارها داشته باشید تا کمتر دچار سوءتفاهم شوید، چرا که انسان با نفرت پراکنی به جایی نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد از علما در کردستان ساده زیست هستند/تبدیل کردستان به قطب شوافع

90 درصد از علما در کردستان ساده زیست هستند/تبدیل کردستان به قطب شوافع