مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-15اقتصادي

فروش های اینترنتی بی ضابطه


سامان دهی و نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی خانگی باید به دغدغه متولیان امر تبدیل شود چون نبود قانون مشخص برای برخورد با آن ها باعث افزایش فروش های اینترنتی بی ضابطه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرند، کسب درآمد از کانال ها و شبکه های مجازی موضوعی است که این روزها دور از چشم ناظران، اقتصاد را تحت تأثیر قرار داده و این مسئله نگرانی خریداران را به همراه دارد.

یکی از شهروندان بیرجندی در این باره گفت: این روزها که نرخ ها در بازار کالا خیلی ثابت نیست، برخی کالاها در کانال ها با کیفیت های مختلف و قیمت های گزاف بدون نظارت عرضه می شود.

وی افزود: در شرایط کرونایی تا زمانی که فضای کافی و مناسب برای فروش های اینترنتی فراهم است، کسب و کارها به این سمت سوق می یابد.

فروش های اینترنتی بی ضابطه این شهروند خاطرنشان کرد: سامان دهی و نظارت بر این کسب و کارها باید به دغدغه متولیان امر تبدیل شود چون نبود قانون مشخص برای برخورد با آن ها باعث افزایش فروش های اینترنتی بی ضابطه شده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه با اینکه به شکل مستمر اعلام می شود با متخلفان و قاچاقچیان کالا برخورد می شود اما فروش های مجازی به شکل زیرزمینی همچنان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش های اینترنتی بی ضابطه

فروش های اینترنتی بی ضابطه