مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-15فرهنگي

اجازه ندهیم کرونا و تحریم جشنواره ها را تعطیل کند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: اجازه ندهیم ویروس منحوس کرونا و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی و هنری را تعطیل کند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: اجازه ندهیم ویروس منحوس کرونا و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی و هنری را تعطیل کند.

عبید رستمی، امروز سه شنبه (25 خرداد) در نخستین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های انجمن ها، موسسات و تشکل های حوزه فرهنگ و هنر، با وجود شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی از تعطیلی جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی و هنری جلوگیری کنیم.

وی افزود: در برگزاری برنامه ها و جشنوارە ها به دلیل شیوع کرونا از امکانات اینترنتی و تلویزیون های اینترنتی برای بهره مندی مخاطبین از آثار و تولیدات جشنواره ها و نمایشگاه ها استفاده شود.

رستمی اضافه کرد: در این برهه از شرایط کرونایی لازم است از امکانات فضای مجازی و سایت ها و زیرپرتالهای تحت امر به نحو احسن برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تاکید کرد: شیوع کرونا بیشترین ضررها و زیان ها را متوجه حوزه فرهنگ و هنر کردە، در این شرایط باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم کرونا و تحریم جشنواره ها را تعطیل کند

اجازه ندهیم کرونا و تحریم جشنواره ها را تعطیل کند