مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-14سياسي

عدم توسعه متوازن مشکل عمده همدان است/ در جلوگیری از ایجاد رانت جدی هستم


کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان مهمترین مشکلات شهری همدان را عدم توسعه متوازن شهر دانست و گفت: بی عدالتی در اعطای تخفیف ها و تقیسط ها نمونه دیگری از مشکلات است که باید با راهکار قانونی برای حل این مشکل اقدام و از به وجود .

- سیدعلی رضوی اکمل امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان  با بیان اینکه بیش از 23 سال سابقه فنی و عمرانی در پروژه های ملی و استانی از جمله تکمیل و تحویل یک هزار واحد مسکن مهر دارم اظهار کرد: برنامه های مدونی در کسوت عضو شورای شهر همدان در حوزه  شهرسازی و کمیسیون فنی و عمرانی ارائه کرده ام.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکلات شهری همدان عدم توسعه متوازن شهر است به طوری که برخی از مناطق برخوردار و برخی دیگر کم برخوردار هستند افزود: به اعتقاد بنده با توزیع عادلانه منابع و اجرای فعالیت های زیربنایی و صدالبته توجه به معیشت مردم می توان به بازآفرینی شهری و توانمندی مناطق محروم کمک کرد.

این کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان به اولویت دیگر مسائل شهرسازی پرداخت و گفت: سردرگمی مردم در مواجهه با شهرداری ها از نکات حائز اهمیت است در صورتی که با استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای آشنا کردن شهروندان و مسؤولان به قوانین موجود، مشکلات کاهش می یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توسعه متوازن مشکل عمده همدان است/ در جلوگیری از ایجاد رانت جدی هستم

عدم توسعه متوازن مشکل عمده همدان است/ در جلوگیری از ایجاد رانت جدی هستم