مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-14سياسي

چطور کودکان را در انتخابات مشارکت دهیم؟


در روزهای نزدیک به انتخابات، تب وتاب انتخاباتی در جامعه به اوج رسیده و مردم در حال بحث و تبادل نظر پیرامون مناظرات انتخاباتی هستند.

- ایسنا/اصفهان در روزهای نزدیک به انتخابات، تب وتاب انتخاباتی در جامعه به اوج رسیده و مردم در حال بحث و تبادل نظر پیرامون مناظرات انتخاباتی هستند.

اگرچه بخشی از جامعه یعنی افراد زیر 18 سال ازنظر قانونی امکان مشارکت در انتخابات ندارند، اما این گروه سنی که در حقیقت آینده سازان کشور هستند نیز خواه ناخواه در جریان اخبار انتخابات در جامعه قرار دارند.

کودکان و نوجوانان ما در این دوران در حال یادگیری، تمرین و آماده شدن برای مشارکت سیاسی فعال در آینده و سرنوشت کشور هستند.

در چنین شرایطی والدین مسئولیت خطیری در قبال فرزندان خود به عهده دارند تا با رفتارهای صحیح، فرزندانشان را آماده پذیرش مسئولیت های سیاسی در آینده ای نزدیک کنند.

عباس افغمی عقدا- دانشجوی دکتری مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در جریان انتخابات اتفاقاتی می افتد که تنش آمیز است، اظهار کرد: به طورکلی افراد جامعه در چهار وضعیت باهم ارتباط برقرار می کنند؛ دسته ای می گویند من خوبم، تو خوبی، دسته ای می گویند من خوبم، تو بدی، دسته دیگر می گویند من بدم، تو خوبی و دسته آخر می گویند من بدم، تو بدی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور کودکان را در انتخابات مشارکت دهیم؟

چطور کودکان را در انتخابات مشارکت دهیم؟